dag 1 på IKEA avklarad

då var praktiken igång. klockan halv nio i morse blev jag o lina mottagna av personalchefen Hanna. lite genomgång av regler samt säkerhet. vår handledarre Helena tog senare hand om oss o visade oss runt. mkt info på kort tid. vilket, i alla fall för min del, ledde till huvudvärk o trötthet. senare under dagen fick vi tips o instruktioner av en jättetrevlig tjej (kvinna...) vid namn Mariette. än så länge är det väldigt svårt att säga hur detta kommer sluta. jag är inte direkt imponerad efter första dagen. men jag tror o hoppas att det kommer bli lite bättre. nu är allt nytt o man känner inte riktigt att man vågar ta för sig. det ska det bli ändring på under dessa 8 veckor....

var helt slut när jag kom hem. men bestämde mig för att ta en tur runt sjö för att få lite frisk luft. man blir verkligen helt slut i huvudet av att gå inomhus en hel dag. inte riktigt van vid det. så det blev sjörundan.... o jag sprang!! hela vägen!! förutom då mamma ringde, då gick jag en liten bit. svårt att springa o prata. (bra ursäkt för lite återhämtning.hihii) nu har jag varit hos jenny o kollat på prison break....

ooo nu - SOOOVA. ska stiga upp om drygt 6 timmar. ännu en lång dag väntar.

pusspuss // m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0