saknad...

idag är verkligen en dag då jag saknar alla vänner från växjö.
jag saknar er så jag snart blir tokig.
jag o sigge va ute igår. vi skulle träffa linn, calle o co på mårtensson.
linn träffade vi, men hon var tvungen att åka hem på grund av magont. trist.
men jag o sigge dansade o hade trevligt.
idag är jag ganska sliten faktiskt.
o inte kul att vara bakis o seg ensam. jenny - kom hiiiiit!

jag var lite förvirrad innan. tänkte att jag var i vxö o att jag bara kunde springa en trappa ner så skulle ju jenny vara där. men nej..hon är ju faktiskt 30 mil bort. = (

tur att det snart är midsommar o att jag får träffa ett härligt gäng från vxö. det ska bli såå kul!
jag känner mig lite ensam här, trots att jag har fina vänner här med. men någonting är det...

det känns nog bättre snart. när jag kommit in i vardagen här o så. hoppas jag. det känns nog bättre när solen kommer tillbaka o man kan åka till stranden.


...........puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag fick en tår i ögat när jag läser dina inlägg :)kan inte riktigt fatta att växjötiden med dig är slut. bara går o väntar på att åka ner igen. saknar dig så jag blir gaaalen! ska bli kul att träffa dig i helgen iaf. får nog sjukskriva mig en helg i sommar och komma till halmdstad :)
pusspuss!!

2007-06-17 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0