letar bostad för fullt - o det är inte enkelt

jag letar o letar... har suttit konstant framför datorn sen jag kom hem från jobbet idag kl 13... herregud jag är alldeles yr i bollen. har hittat en lgh som verkar bra, bra läge, lagom stor, ok hyra. hoppas på svar snart!

på löradg kommer mamma, pappa, nella, my, victor, isac o tilde! då blir det till att fira 25-årsdag! tjohooo! ska till pio o äta gott! sen ska jag o nella ut o svira! kul kul!

har bara två veckor kvar på posten nu. sååå jäkla skönt! men önskar att jag kunde vara ledig en dag el två. känner mig lite sliten faktiskt. o vilken dag det har varit idag... ojojoj. o blött o kallt, kan ju tro att det är höst.

är heölt slut ska nog ta mig lite te...kanske hjälper mot min förkylning...

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0