full fart på IKEA Karlstad

ja då har jag jobbat två dagar på min nya arbetsplats, det vill säga IKEA Karlstad! igår var det mest info o mkt tankar somsnurrade i huvudet. gjorde inte så mkt mer än att försöka få koll på läget.

idag har jag o min kollega på husgeråd, cecilia, varit på barnens IKEA o fixat o trixat. mkt trevligt! alla som är där o jobbar är väldigt trevliga! eftersom vi nu håller på med uppbyggnaden av varuhuset så är det inte bara vi som kommer jobba där sen, som är där. det är inredare o kommunikatörer, hanverkare o säljare från varuhus runt om i sverige. mina kära älmhuyltskollegor som jag tillbringat 8 veckor tillsammans med är på plats, vilket är kul!

jag har jobbat 12 timmar idag... puuu. cyklade hemifrån kl 6.45 i morse, o kominnanför dörren igen kl 20.15... tala om att jag var trött. tog en dusch... pratade med jenny!! o nu har jag just ätit. ska fixa i ordning lite här sen är det dags för sängen. kommer sova sååå gott!

i morgon börjar jag kl 7 igen. o slutar kl 19. sen ska vi ut o dricka öl med jobbet! kommer väl slockna efter en.. haha...

sov gott alla!!

puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Steffi

Låter som att du har väldigt fullt upp där uppe, men jag är så glad för din skull att du hamnade där. Du verkar ändå trivas. Jag har hört mig för o fått höra lite detaljet också av mina kära klasskompisar, som jag gärna pratar med dig om sen :) hihi. FÖRHÖR!
Saknar dig, gummis.

2007-08-25 @ 12:28:02
URL: http://ssteffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0