energilös

jag är så jäkla less på detta skitväder.... jag har verken energi eller lust att göra någonting. jag vill bara krypa under täcket o drömma mig bort. bort till en fin plats med sol o värme, bort till en plats där alla mina vänner kunde vara samlade. bort till en plats där alla kunde skratta o ha kul tillsammans! det vore härligt.

men vad gör jag... inte mkt. igår var jag i och för sig ute hos linn o calle! det var förfest inför måndagsklubben. men eftersom jag går upp så satans tidigt så blev det en lugn kväll för mig - men det var trevligt i alla fall!! sigge var med o annelie fanns på plats, o så en kompis till linn o några av calles vänner! det var nice = )

ikväll blir det ev att gå o titta på HBK-Elfsborg, om det inte börjar regna igen, men nu tittar faktiskt solen fram så det finns hopp.

jag vill bara flytta o börja jobba på IKEA nu. jag bara går här o väntar o orkar inte ta tag i o göra något. jag vill börja träna igen. gå på spinning, box, step, svettas o känna att jag lever. jag måste verkligen ta tag i träningen, jag är så slö nu för tiden. jag är så trött på promenader o joggingturer. jag vill ha ngt annat. skärpning måste det bli....

har i alla fall bokat bord till nästa helg då mamma, pappa, nella, my, victor, isac o tilde kommer. vi ska ut o äta på pio, för att fira min 25-årsdag! det blir mysigt! jag kan själv inte riktigt förstå att jag faktiskt fyller 25... herregud - jag börjar ju bli gammal! haha

nu ska jag föna håret ... alltid ngt.

ha en bra dag! o hoppas ni alla har betydligt mer energi o lust än vad jag har just nu

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0