ISAC 3 ÅR!!! GRATTIS!!!

nu är klockan över tolv, vilket innebär att isac idag fyller 3 år! det lilla charmtrollet = )
vi har faktiskt varit hos my o co ikväll o firat honom eftersom jag åker hem till vxö i morgon förmiddag.
han blev överöst med en hel del presenter - som i vanlig ordning. o han var nöjd o glad!
han är verkligen den goáste lille kille som finns! o en riktig busig sådan!

sista natten hos mamma o pappa nu. i morgon åker jag tillbaka till vxö. ska bli skönt. slippa bo i en resväska o äntligen få lite ordning påsaker o ting. har gått förvånadsvärt bra att vara hemma faktiskt. tycker jag i alla fall.

nu längtar jag till åre! ska bli så kul!
skidorna är packade o redo att glida nerför åres backar!! tjohoooo! = )

nu är jag jätte trött o ska strax sova. ska bli skönt. o i morgon får jag äntligen sova i min säng igen. med mina kuddar o mitt täcke. underbart härligt!!

snarka gott!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Flisa

Grattiskram till Charmtrollet från Halmstad! (och lycka till med vårterminen, mj)
Hälsar A-L

ps. Linn ska flytta ut i nästa vecka - snyft - och en trevlig tjej som ska läsa sjuksköterska flyttar in. ds

2007-01-07 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0