I just wanna feel happiness...

sitter här i mörkret o filar på mitt CV samt mina personliga brev. varför ska det vara så svårt? för det är ju inte det egentligen. jag bör ju veta vad jag har sysslat med. vad som intresserar mig. vad jag är bra på. vad jag kan tillföra just en viss praktikplats och varför de ska välja just mig. men nej...jag tycker alltid det låter så krystat. jag har skrivit två personliga brev nu o CV:et. men jag har ju tänkt söka till ICOM o då måste CV + ansökan vara på engelska... o med min engelska. jag är pinsamt dålig. jag ska träffa veronica =) imån, ska ta morgonpromenad samt frukost på stan. så tänkta att jag kunde be henne om hjälp. hon är jätteduktig. hon ställer säkert upp.

jag börjar känna mig stressad o pressad nu. jag vill ju att det ska bli bra. måste fixa med utskrift, foto m.m. jag måste bara lära mig att ta det lugnt o INTE stressa upp mig. då löser det ju sig oftast. aaaandas....

klockan är strax efter klockan 23.... nu ringer nella,måste åka o hämta henne. sen måste jag få lite ordning på "mitt" rum, för där ser ut som hej kom o hjälp.... stööökigt. har faktiskt inte orkat idag.

vackra drömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0