vinter igen...

jag skäms nästan så dålig jag varit på att skriva i bloggen på sista tiden. tiden bara rinner iväg o jag har haft fullt upp med att packa o röja i min älskade lilla lägenhet. nu är det inte många timmar kvar. på fredag kommer mamma o pappa o då ska allt som jag ej behöver tas med till värnamo. har börjat flytta över lite saker till nathalie redan. men det känns ännu inte riktigt som jag verkligen ska flytta.
jag vill ju inte... men som sagt, jag ska iaf vara kvar på campus o det känns bra.
o så får jag ju en underbar granne! min lilla jenny bor en trappa ner, så det blir bra! kommer väl hänga som ett plåster efter henne eftersom alla mina andra vänner - utom sigge - lämnar mig. men det ska nog gå bra det med.

ikväll är det mfl-party. tjohoooo....el?? nej jag känner mig inte speciellt sugen, dessutom ska vi promota 54:an så det blir utklädnad. jag tycker inte om att klä ut mig... men det blir säkert kul! det brukar det ju faktiskt vara.

nu ska jag göra lite nytta... typ packa.

puss o kärlek // m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0