till småland i morgon

just hemkommen från en liten julsamling (som det så fint heter...) på IKEA.
det var trevligt! lite mat, lite spex & många skratt!!

i morgon är det dags att åka till småland! det ska bli skönt med lite ledighet.
jag har en märklig känsla inombords...
jag känner mig lite sorgsen...
vet inte riktigt varför. det känns nästan som det gjorde i början av sommaren då jag tog examen.
det kändes nästan som en skolavslutning ikväll. märkligt.
det är ju bara jul.

ska bli mysigt att träffa familjen & lite vänner hemma. busa med isac & gosa med tilde. tyvärr är nella bara i värnamo två dagar sen måste hon tillbaka till göteborg & jobba igen, det känns inte så kul.
& jag har ju inte så många vänner kvar i lilla vmo länge... de flesta bor runt om i sverige. jag vill ju hinna hälsa på alla!!! men det går inte. tyvärr.

& jenny - jag saknar dig sjukt mycket!! det är dags att komma hem nu!!

jag ska göra mitt yttersta för att vila upp & samla nya krafter nu under mina 11 lediga dagar...

puss på er & sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0