i värnamo över påskhelgen

långfredag idag... o jag kan säga tt denna dag har inte varit speciellt lång, förstår inte vad den tagit vägen.
jag ställde inte klockan igår innan jag gick o lade mig, vilket inte hänt på evigheter.
somnade väl runt kl 23, vaknade strax efter kl 10... det var underbart att få sova så länge = )
det behövde jag verkligen.

sen tog jag en tur upp till my, victor o isac.
isac fick en stor mjukis krokodil som jag köpt till honom på IKEA.
image67
den ska heta pluto! mmmmm, så är det!
han blev i alla fall glad för den - tur det!
var hos den bara en timme cirkus eftersom de skulle till victors föräldrar sen. my har verkligen stor mage nu!! kan inte fatta att det bara är en månad kvar till knytet kommer till världen. så spännande!!!

sen åt jag o mamma o pappa lunch. en jättegod sallad!!
senare under eftermiddagen åkte jag o mamma till morbror "gyschan" för att se om de var hemma.
o det var de. så vi blev kvar där i 2 timmar. drack kaffe o pratade, det var trevligt. blir ju inte allt för ofta nu för tiden.

nu har jag o mamma tittat på "så ska det låta". roooligt det...
ska ta o spela lite chicago med nella, freddan o pappa strax. o jag hoppas att jag vinner. haha!!
 
imorgon ska jag o mamma kanske ta en tur på stan. ska köpa hårfärg tror jag, så ska nella få fixa lite. det behövs verkligen... ska försöka plugga lite också.... får se hur det går med det. hmmmm
o på kvällen är det dags för victors 30-års fest. det blir nog trevligt!!

jag önskar alla en:

image66

puss o kramo massa kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0