grattis nella - en bit på vägen!!

idag klarade min älskade syster uppsrivningen till körkortet!! kan bara säga GRATTIS!!

ikväll är det dags för första delen av TRIADEN!
på schemat står innebandy.
spelar ju inte allt för ofta nu för tiden.... saknar det ibland o är grymt sugen = )
konditionen är dock inte den bästa så ska kanske vara glad att det är små planer, men helplan är ändå det roligaste. men men...
nu lite vila innan det är dags.

o min älskade jenny har ÄNTLIGEN kommit tillbaka till vxö!! tjohooo!
saknar mina andra tjejer väldigt, väldigt mycket.
de kommer hem om tre veckor o det ser jag verkligen fram emot = )

pusspuss//ninis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tinininis! Lycka till med innebandyn nu! SPÖA DEM! Haha. Och grattis till mig ja ;) & tack! Puss

2007-04-11 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0