morgon...

äntligen har jag lyckats ta mig upp ur sängen för att ta en tur runt sjön, det var att tag sen nu. o det skäms jag för. eller skäms gör jag inte, jag har väldigt dåligt samvete för det. jag o jenny tog en kvällspromenad igår, det var obeskrivligt befriande, så gick jag o natha nu på morgonen. varför är det så förbaskat svårt att ta sig upp på mornarna o traska ett varv?? jo, för att det är mörkt, kallt, ofta regnigt o det är så mycket skönare att ligga kvar i sängen... hmmmm. men så bra jag mår nu!! det ska jag tänka på i morgon när klockan ringer o jag inte alls känner för att stiga upp...

äntligen klara med kappAhl-arbetet!! tjohooo! satt med det från tio till halv sju igår. att det alltid ska ta sån tid. idag ska vi förbereda redovisningen, skriva ut o så. hoppas det inte strular, vilket är mer regel än undantag vad gäller repro o PIB.

mamma funderade på att komma o hälsa på mig idag. men jag hinner tyvärr inte = ( får ta det en annan dag. som sagt, först plugg o ikväll är det mfl-möte. det är dennis tur att bjuda på fika idag! hoppas att vi hittar dit bara. allt som ligger utanför campus-kartan är för oss studenter (många av oss iaf) väldigt svårt att finna. det är en värld man inte är van vid. så vad som helst kan hända...

nu är det dags för frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0