lördag :)

har just ätit frukost, druckit en stor kopp te... härligt. jag, nathalie o vickis började denna lördag med en tur runt sjön. vi har varit lite slappa på den fronten på sista tiden, måste ta tag i morgonpromenaderna igen. men visst, det ÄR skönt att stänga av väckarklockan o vända sig om i sängen o sova vidare istället för att gå ut o gå en timme i kyla o möker. men... sååå bra man mår efteråt. det är faktiskt härligt!!

idag har frans o kristina inflyttningsfest!! ska bli kul! idag blir det rödvin. såå gott det är. jag tror allt jag börjat bli mer för rött än för vitt vin... lite tant-varning på det nästan??? men innan det är dags för fest o nöjen så ska jag o kattis jobba lite med praktiken. vi har sedan i torsdags o kommande 10 dagar "praktik" i växjö. jag, kattis o emmi är på kappAhl, där ska vi göra om baby avdelningen. alltså göra om exponeringen... eftersom kappAhl är en stor kedja har de riktlinjer o regler som de måste följa vad gäller exponeringen, vilket känns ganska trist. men jag tror nog att vi ska komma på någon bra i alla fall. vi ska få fram ett förslag till på måndag som vi ska visa för butikschefen samt dekoratören. så det blir till att skissa idag...

nu måste jag sätta lite fart... duschen väntar... 

Kommentarer
Postat av: Nella

Hoppas ni får det trevligt ikväll! ;)

2006-10-21 @ 10:16:01
URL: http://blogg.passagen.se/somomtigavoreguld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0