babykläder...

idag har jag tillbringat över 9 timmar på kappAhls baby avdelning. vi har flyttat, hängt om, tänkt, provat alla möjliga kombinationer. det tar lite tid, men det är kul, o lite klurigt emellenåt. o vilka underbart söta kläder det finns till de små liven. nästan så man blir lite sugen på att ha en egen liten knodd... men det lär få vänta ett bra tag till..

nu ikväll har jag varit hos min älskade nathalie. kollat på tv o lärt tjejerna spela chicago. så nu ska vi ha spelkvällar, som vi ska = ) 

nu är det dags för mig att krypa under täcket. blir troligtvis en heldag på kappAhl imorgon också. 

jag saknar min nella!!! hoppas att hon kommer o hälsar på mig snart så att vi kan mysa ordentligt. gå på stan, laga god mat o fnittra som bara hon o jag kan. o i november fyller systeryster 18 (!!!! kan man inte tro, att hon är så ung) så då ska jag visa henne hur vi studenter festar loss på sivans ; )

natti natti, vackra drömmar!!! 

Kommentarer
Postat av: Nella

Åh det längtar jag minsann efter! ;) Haha. Vi får ta & prata snaart! Puss

2006-10-24 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0