så himla kul!

det blev visst en partykväll igår... det var inte riktigt planerat. jag, vickis o nathalie var hos vickis o pluggade från tio till halv sex igår. efter det var jag helt slut. sedan hade vi gamlingar i mfl möte hos jenny. hade tidigare pratat om att gå till sivans o ta en öl eller två, eftersom de nya fräschingarna tidigare på kvällen varit på VIP-sittning. o det gjorde vi. men det blev mer än två öl. det var så himla kul, som vi dansade!! ojojoj = ) o vickis stannade till stängningsdags, inte illa!!

idag har vi inlett ännu en ny kurs - visuell identitet. har nu tilldelats en ganska bred gruppuppgift. så nu har vi verkligen att göra fram till jullovet. inte en lugn stund skulle jag tippa. vet inte riktigt avrt jag ska börja. hmmmm. men uppgiften vi har fått är verkligen en utmaning, vi har en "tävling" grupperna emellan där vinnande grupp får vara med på möbelmässan i sthlm i februari. så nu ska vi göra vårt yttersta, vi vill ju till sthlm!!!

i morgon är det dags för internfest!! nya fixar fest för de gamla. ska bli kul, känns spännande, undrar vad de har hittat på.... såå nyfiken.

sen är det koncentrerat plugg som gäller resten av helgen. läsa. läsa. läsa.... men visst det kan ju också vara roligt. ärligt talat så är det väldigt intressant, så det ska väl gå, det största problemet är att hålla ögonlocken öppna. hihi. jag har en tendens att bli ganska trött när jag läser, men med vickis vid min sida o lite prat o skratt emellanåt så ska det gå bra. o vem vet, kanske blir det en o annan yatzy-paus.

nu är det sovdags... klockan står redo att väcka mig kl 06.00 för promenix runt sjön. härligt! sen ska jag träffa gruppen i studion kl 09.00.

så... godnatt sverige!!
puss o kärlek // m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0