nella - älskade syster!!!

äntligen är hon hemkommen från island!! min älskade syster petronella!! har ju inte pratat med henne på över en vecka, men för en stund sedan så = ) jag saknar henne så mycket, vi har inte träffats på evigheter. nästa helg ska jag hem till lilla värnamo så då blir det mys. o hon fyller 18 år (!!!) på onsdag så vi ska fira henne ordentligt!! nella är så ung men dock så klok, mycket klokare än mig många gånger tror jag nog. längtar tills jag får krama om henne o få skrattatacker som bara hon o jag kan = ) det är härligt det!!

massa kärlek till nella o till dig också pappa!!! hihiii

(o andra nära o kära med...)

Kommentarer
Postat av: Nella

Haha, vad söt du är! Jag längtar tills du kommer hem! Lycka till på volleybollen! Puss

2006-11-24 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0