lugn fredag

då var det fredag igen. härligt!! det kommer bli en lugn helg. en helg utan studier, en helg utan utgång. o det har inte hänt sedan skolan satte igång igen efter sommaren. alkohol intaget har varit lite mer än var som är hälsosamt för stackars kroppen. så jag har bestämt att den faktiskt ska få vila i helgen. kattis, vickis o nickan är alla bortresta, så det blir massor med mys med nathalie o sigrid!! promenader, laga mat tillsammans, kolla på film o bara vara. så himla gott!!

madde

pratade med min älskade lilla vän madde igår! det var så länge sedan. men hon har det bra, vilket var skönt att höra. jag hoppas på att hinna med en liten tripp till göteborg innan jul, vore kul!

ringde schöön miljö i halmstad idag för att höra om jag skulle kunna få jobba lite innan jul, brukar ju göra det. men de (eller troligtvis siw...) hade bestämt att inte ta in någon extra i år.. hmmm tror det beror på snålhet. men men inte mycket att göra åt det. pratade med viwi o det var i alla fall trevligt. min lilla extra mamma, hon är för gó. så nu är det bara att hoppas på IK form i vmo. kan kanske vara bra det med. då kommer jag ju att bo hemma hos mami, papi o nella, o det är ju inte så tokigt det heller = )

det är helt ofattbart... vi går i skolan ca tre (!!!) månader till, innan det är dags för praktik o examensarbete. tre månader, det är ju ingen tid alls. jag har verkligen ångest. vad kommer hända sen??? vad kan jag??? känner lite rädsla o oro... vad vill jag arbeta med??? vart ska jag flytta??? usch... jag tycker inte om att flytta.. o dessutom helt alone... men, jag har ju faktiskt klarat av det två gånger tidigare så det borde ju lösa sig. det gäller "bara" att få ett jobb. jag är väl beredd på att flytta till i stort sett vilken stad som helst. "stad" inte "ort". men kan ju inte direkt påstå att till exempel kiruna lockar speciellt mycket. mamma sa att jag inte får flytta mer än 20 mil från värnamo... oooo sött!! jaja det får framtiden visa...

har faktiskt varit ganska duktig senaste tre dagarna. sjörundan varje dag. det har varit sjukt kallt, frusna tår, kalla händer o rödsprängda ben...annars bra ; ) men solen har ju tittat fram o det har varit härligt. så varför klaga!?

nu ska jag krypa ner i sängen, bläddra i några inredningstidningar o sen sova gott!!

puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0