livet!!

var inte så trött, så ist för att lägga mig började jag fundera på vad jag verkligen uppskattar med livet...
detta kan jag inte leva utan;

# min familj - saknar er!!!
# underbara vänner - ni vet vilka ni är
# sex mfl - vilket underbart gäng
# inredning - vad annars ska jag jobba med i framtiden??
# den utsökta maträtten sushi - relativt nytt på min meny men ooohhhh så gott
# musik - för att dansa loss, men även att gråta till
# mössa - så skönt nu när det är kallt o ruggigt
# min cykel - smidigt transportmedel
# fnitter o skratt - det förlänger ju livet = )
# drömmar - vad annars ska man se fram emot?
# sömn - svårt att orka med annars

finns säkert en massa andra saker... men dessa var de som slog mig just nu...
nu måste jag sova för att orka med morgondagen, kommer bli toppen!

pusspuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0