känns mkt lättare nu!!

nu känns det inte alls lika stressigt o tungt.. så lättande. men inte ropa hej... jag är ju faktiskt inte klar med mitt PM än. o igår när jag satt o skrev o det gick förvånansvärt bra så hände något. dataskärmen bara slocknade.... mitt hjärta stannande - nästan i alla fall. o datorn den lille jäkeln vägrade fungera. men, men... efter en timme så, ÄNTLIGEN!! så nu mår han bra igen = )

det blev som sagt att jag gick på PU-festen till slut. Jennsa o Natcha fixade en hejdundrande bra förfest - "Expedition Robinson"!! ojojoj så lyckat det var! det var grymt roligt o alla gjorde sitt yttersta för att kamma hem statyetten! segraren blev till slut TRAVOLTA!! Grattis grattis! måste ju ändå ta o skryta med att jag kom på en stolt andra plats... o att jag faktiskt vann caps-tävlingen mot jonas.. vilket han varit lite butter över. han trodde han skulle vinna genom att psyka mig - men icke = ) men poppe - inte vara ledsen bara vara glad, o jag kan ju faktiskt erkänna att jag nog hade en hel del tur.

till sivans bar det av o temat för kvällen var Pimp University. hihii så fiffigt!! fiona med personal var så snygga, men sessan var så klart den vackraste!! där på sivans var det diverse lekar o tävlingar. bland annat den så väl återkommande "rysk julafton". denna aktivitet hölls ganska nära sivans-dammen (o jag kan säga, dennna damm är INTE fräschhhhh...) så det slutade inte bättre än stackars nicke föll i... men han återvände senare, utan overall dock men humören var trots incidenten på topp!
kvällen var toppen o jag ångrar verkligen inte att jag gick.

här är vårt härliga gäng!! mfl-gänget

saknas på bilden gör dock chosan (som är på praktik i kalmar) o fiona (som såg till att vi fick en bra kväll på sivans).

dags att bege mig till min älskling vicki! där ska kluras och fixas med sivans rocovery som kommer äga rum under jullovet. spännande!!!

men först diska...

puss på kinden till alla góingar//m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0