framtiden???

har just varit o sagt upp min lägenhet. det innebär att jag bara ska bo i denna älskade lilla lya tre månader till... känns väldigt konstigt. vecka 10 drar praktiken igång o eftersom vi inte vet vart vi kommer hamna så har jag, nathalie o vickis bestämt att vi under de tre sista månaderna ska bo tillsammans för att spara lite pengar. känns onödigt att betala för en lägenhet om man inte kommer vara här, slantarna kommer nog gå att spendera i alla fall....

idag är det mfl-möte, vilket vi inte haft på tre veckor. ska bli kul att träffa alla fräschingar =) o på fredag ska vi delta i natt-volleybollen!! utklädda ska vi vara också, kan bli skoj. gick tyvärr inte så bra i förra årets upplaga...har jag hört, var inte med själv. men på fredag blir det blod svett o tårar!!! hoppas jag har någonting för all min beachvolley-träning i somras ; )

nu är det dags för lite lunch. som jag o nathalie säger: "maaat till mageeeen"... inte så kul om man inte vet vad det handlar om..men men.

puss o kärlek o köttbullar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0