lugn helg i vmo

oj nu var det visst ett tag sedan jag skrev...tiden rullar på som sagt.

är i värnamo hos mam o pap nu. kom i torsdags eftermiddag. slappt o skönt att vara hemma. men efter en eller två dagar börjar jag i regel klättra på väggarna. vet inte varför, men jag blir rastlös o irriterad - alltid. stackarna som måste stå ut med mig. vet inte vad det är för fel. försöker skärpa mig..men men. jag är faktiskt inte sådan annars, i vanliga fall.

idag har jag, mami o nella varit i jönköping. såg fram emot att åka dit, inte varit där på evigheter. men fy attan så mkt människor det var i butikerna. speciellt på A6 - kunde knappt inte ta sig framåt. tur att man inte skulle inhandla något speciellt. vi var även hos fredrik - nellas pojkvän - o fikade. hans föräldrar var också där, de var riktigt trevliga.

jag har verkligen ångest inför våren.... ihhhh vad ska jag ta vägen? finns den några jobb? kan jag tillräckligt mycket? jag vet att det är så himla jobbigt att flytta. inte fysiskt - utan psykiskt. jag orkar inte det. känner inte alls för att börja om på ytterligare ett nytt ställe... kanske skulle försöka flytta till halmstad igen?? vill jag det?... vet inte. jag måste nog ställa mig in på att flytta dit jobben finns.... blir alldeles yr i huvudet när jag tänker på det...

men först är det jul. bara tre veckor till julafton. inte en endaste julklapp har jag köpt. men det löser sig. tycker om att handla alla på en gång. det ska vara lite stress å många kassar. kan kanske ta en tur till halmstad innan jul... om det hinns med.

nu ska jag plugga lite... läsa på till seminariet på måndag. tjohooo

puss puss o lussekatter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0