lucia

13 december idag, vilket innebär luciafirande. var i skolan kl åtta för att se o lyssnar på luciatåget. visst det var fint, men sången tycker jag ärligt talat inte är speciellt tilltalande. sorry "brygghuskören"...

det regnar också, så någon vidare lucia feeling har jag tyvärr inte. må det bli snö på julafton bara!!! hoppas hoppas hoppas...

imorgon är det dags för julfest, sex mfl ordnar. kommer bli kul. tack o lov behöver vi inte jobba på eftersläppet som vi gjorde förra året. nej, även vi kan dricka lite vin o dansa natten lång!! imorgon kommer även jocke att presentera vilka alternativ det finns till praktikplatser... ihhhhh. var kommer man hamna?? spännande. hoppas på malmö, göteborg eller kankse älmhult. troligtvis inte ensam om det dock. det löser sig, men vill verkligen inte vara på åhléns...

på fredag blir det hemfärd till mamma o pappa!! saknar familjen!! men ingen lång visit då jag ska till halmstad o jobba nästa vecka. å jag ska bo hos min älsklingsflicka - hanna!! mysigt! hoppas du står ut = )

idag dags att ta tag i några saker.... packa, städa, skriva CV, förbereda inför handledning....

puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0