flickor på julfest o annat som cirkulerar i mitt huvud

flickor på julfest

igår var det julfest! här är mina söta flickor i mfl... nathalie, steffi, erika, ylva o jenny!! så glada o laddade! kvällen blev väldigt lyckad, jag hoppas att alla hade lika roligt som jag, men det tror jag nog = ) lite seg var jag dock imorse när klockan ringde, gäsp. o lit ont i huvudet kan jag erkänna. bara att ta sig ur sängen o börja plocka flaskor. hade nämligen mellanfest hos mig.... trevligt, men fy fasen, det blir ju alltid så stökigt. men det är det värt ; )

nu är jag hemma hos mamma o pappa i värnamo. men inte så länge till, för på söndag bär det av till HALMSTAD!!! ska som sagt jobba lite. men det bästa är ju att jag ska bo hos hanna. ska bli så kul o träffa alla gamla vänner.

jag har verkligen börjat få ångest inför nästa termin nu.... igår presenterade jocke vilka alternativ det finns på praktikplatser... jag funderar... jag vill nog helst vara på ICOM, ikea älmhult eller ikea helsingborg. men det är det nog ganska många som vill... jag ångrar lite att jag sa upp lgh så pass tidigt, vill verkligen ointe lämna den =( men jag har ju natta, hoppas vi klarar att bo ihop den tiden, om vi nu båda får praktik i närheten vill säga, om inte så är det ju bara bra att jag sagt upp den. allt löser sig.

ska sova strax o försöka samla tankarna lite. fundera o känna efter vad jag verkligen vill. o det är ju inte alltid så enkelt.

vackra drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0