dan´före dan´före dopparedan´... det är idag det

nu är det en evighet sedan jag skrev i min älskade lilla blogg...

har varit i halmstad o jobbat i fem dagar... ojoj,det känns att jag inte är van vid att slita så. efter en dag hade jag ont i armar o kropp. o stackars fötterna... men jag har överlevt veckan trots en tuff förkylning o (vad jag tror) feber under två dagar. det har varit kul o träffa alla gamla - o unga fast "gamla" - brevisar. sällan fått ett så varmt o kärleksfullt välkomnande. så många öppna famnar. det känns bra.

nu är jag hemma hos mamma o pappa igen. de hämtade mig i halmstad i dag efter en lite tripp först till bror i malmö, sen helsingborg vidare till helsingör. vi lunchade på stan sen tog vi en snabb tur i väl utvalda butiker för julklappsinköp. tro det eller ej, men nu har jag bara julklapp till sebbe kvar att köpa. det ska väl lösa sig imorgon hoppas jag - annars blir det inte så bra ; ) - .

trött är jag. snuvig o röd om näsan, söndersnyten, den stackarn = (
får väl ta o unna mig ett nässpray på apoteket i morgon.

nu lite tv o umgänge med bror, sen sooova

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0