10.09.21 - gammal???

idag var jag & fotograferades hos söta maritha (min kollegas fru). det för att det är dags att förnya mitt körkort. jag har alltså haft det i 10 (!!!!) år. börjar jag bli gammal tro?! jag tycker faktiskt att jag är en ganska bra bilförare. om man nu får lov att säga så... haha!

 

något jag däremot inte kan skryta med är att bli bra på bild. men men sånt är livet.

snart dags för middag hos gustav föräldrar för att säga hej då till syster sofie som flyttar till london i morgon. hoppas på en tripp dit snart.

trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du blev riktigt bra på bilden kikkan! Så himla annorlunda på korten, men lika söt på båda. Längtar efter dig! Puss

2010-09-21 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0