10.09.19 - bra helg!

snart är helgen till ända. den har varit bra. jag har hunnit med två träningspass. vi har haft besök av johan från jönköping. jag har umgåtts med emma, hon & jag var på "ladiesnight". jag har självklart röstat. jag har lagat god mat. druckit vin. haft sovmorgon. det finns inte mycket att klaga på.

som jag skrev i ett tidigare inlägg så fick jag & emma biljetter till ladies night av sats. jag hade inga direkta förväntningar. föreställningen var faktiskt väldigt bra! det var bra drag & bra musik. fina grabbar också såklart =)



vem vet, kanske blir det fler gånger.
nu är det dags att slappa i soffan. pussa lite på min prins & krypa upp i hans famn.
hoppas ni har en skön söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0