10.09.11 - 11:e september, ett läskigt datum...

man kan ju bara hålla andan & hoppas på det bästa en dag som denna. för lite läskigt tycker jag allt att det är att det inträffat så många tragiska saker just den 11:e september. sänder därför en tanke till alla som drabbats av något hemskt.

min dag har hittills varit mycket trevlig! jag & emma har strosat runt på stan. köpt både kläder & nödvändigheter som t.ex. linsvätska. vi ått även en mycket god sallad på maché - stans bästa sallad!!! det var lite lustigt för emma sa att det är sällan man springer på någon man känner på stan, men idag gjorde vi det. en hel drös faktiskt. först kom erika (f.d. praktikan hos oss på IKEA) & hennes pojkvän. sen slöt vår älskade johan upp med oss. när vi gick vidare för att ta en kaffe kom julia, vår kollegas sambo, så hon hängde med på en kaffe. när vi stod & pratade kom en annan kollega förbicyklande & bytte några ord.
så idag var dagen då alla var på stan.

fina emma på maché

 

 

ikväll blir det kräftskiva! 10-talet tjejer, massa kräftor, paj, sallad & vin. jag tror att det kommer bli en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0