10.05.17 - måndag

ikväll skipper jag laga middag.
vi ska nämligen snart bege oss till sunnegatan.
gustavs föräldrar bjuder på måndagsmiddag - inte fel alls!
syster sofie är också hemma på besök.
det blir trevligt & troligtvis väldigt gott!

dagen har gått väldigt fort tycker jag.
ombyggnaden av barnens avdelning är i full gång.
mycket klättrande upp & ner på stegen idag.
efter jobbet var det dags för pump.
idag fungerade ventilationen i salen vilket var skönt! tack för det.

nu är det inte många dagar tills vi åker, jag & gustav.
SANTORINI!!!
ska bli så himla skönt att vara ledig & komma bort från vardagen.
trist bara att inte kunna träna nu när jag är i full gång.
men får väl ta långa promenader & göra armhävningar på rummet!
ön är ju väldigt kuperad så vi lär nog få ont i både vader & lår...

något som känns, för mig, helt upp&ner, är att det är lika varmt i haparanda som i grekland just nu.
kanske skulle åka dit istället?!

trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0