10.05.12 - nu tar jag långhelg

onsdag idag.
torsdag i morgon. ganska logiskt.
men ingen vanlig torsdag, det är röd dag vilket betyder att jag är ledig.
skönt att vara ledig.

men inte nog med det!
på fredag har jag tagit flexdag.
detta betyder att jag är ledig 4 dagar i rad nu.

jag behöver det.
min kropp behöver det efter att ha lyft tunga mattor i 3 dagar.

det som dock känns lite tråkigt är vädret.
regnet öser ner & ska göra hela helgen.
men men, dåblir det till att vistas inomhus.

ska försöka fixa lite här hemma.
träna, se vad jag ska ha med på resan.
städa.
OCH så ska jag ta mig en välförtjänt sovmorgon.

om 8 dagar åker jag & älsklingen till santorini!!!
känns inte alls jobbigt när det är sånt här tråkväder.
inte alls.



men jag är lite orolig för askan.
hörde igår att det var aska över sverige nu igen.
blir resan inställd skulle jag bli väldigt besviken...

nu ska jag njuta av min ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0