10.05.09 - piff & puff är i farten igen

piff & puff, bill & bull, kling & klang - ja kalla oss vad ni vill, mig & emma.
folk måste ju tro att vi alltid gör allt tillsammans.
mycket gör vi i och för sig ihop, men faktiskt inte allt.

vi cyklar ihop till jobbet.
vi jobbar ofta tillsammans. först kommer emma - sen kommer jag, el tvärtom.
vi tränar oftast ihop.
vi går på stan ihop.
vi går ut tillsammans.
vi somnar i soffan.
vi lagar mat ihop.

idag var vi på ikea tillsammans.
& vet ni var det sjuka är?!
vi handlar nästan för exakt samma summa.
1 krona skilde oss åt. 1 SPÄNN!!! hur sjukt är inte det?!

ja vad ska man säga?
tur att det snart är semester.
jag har semester vecka 21 - då jobbar hon.
jag ska till helsningborg & jobba vecka 24-26 - då jobbar hon hemma i karlstad.
jag har semester vecka 27-29 - hon vecka 30-34.

så det finns hopp.
ni kommer inte alltid se bill & bull gå tillsammans.

men emma - jag tycker om dig, & tur är väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0