10.05.02 - välkommen vår!

idag är det verkligen vår!
solen skiner & himlen är blå & fri från moln (nästan iaf).

jag har haft en mycket bra & trevlig helg!
i fredag hade vi inga  direkt planer.
efter all beslutssvårighet så blev det till slut så att johan & maritha kom över på middag.
middag, vin, öl, TP, singstar & massa prat.
det var mycket trevligt! underbara människor de två!
klockan blev halv två innan de åkte hem.
det bör tilläggas att jag då inte ens varit i närheten av att somna en endaste gång!
plus i kanten till mig.

i går var jag & emma en tur på bergvik.
provad tre klänningar på HM som alla var väldigt fina.
jag har redan handlat för mycket så...

åkte hem en sväng, köpte lite aktier, slappade i soffan.
sen kom gustav & daniel, de skulle dra till sats & träna så jag hängde på.
det var mycket skönt. mest kondition blev det men även lite styrka.

kvällen tillbringades hos tess & andreas.
vi åt gott - grillat - & spelade wii tills vi var helt slut.
jag rockade rockring & såg tydlig jäkligt rolig ut.
det bjuder jag på!

idag har jag fixat med lite saker här hemma.
sen tog jag & gus en promenad i solen för att hämta bilen hos gus föräldrar.
åkte till biltema för att köpaen ny cykelslang till hans cykel.
köpte även vårens första glass!

nu har vi just kommit hem från sats.
jag har kört pump & varenda muskel är helt slut!
kvällen lär bli lugn & skön.

i morgon väntar en ny arbetsdag men nya utmaningar.

hoppas alla haft en bra & härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0