10.03.17 - mys med sandra

nu mår jag bättre.
söndagen var en jobbig dag.
nu kör vi på & kärleken ska spira i vår!!!!

cyklade till jobbet i måndags. det var ett tag sen sist. det var faktiskr väldigt skönt! jag var rädd för att flåset skulle ha försämrats & att jag skulle vara helt slut när jag kom fram. men det gick bra. däremot var det väääldigt isigt & knaggligt stora delar av vägen. men jag ramlade inte iaf!

igår var det box med emma.
idag pump. nytt pass dessutom.
jag tycker det verkar helt ok, emma var inte lika nöjd.

snart kommer sandra över. det var på tok för läng sedan vi umgicks. dagarna går, veckorna går & det känns som man inte hinner med hälften av det man vill. sen är det ju det där med lusten & orken. det är inte alltid jag känner för att ta mig ut & iväg när det är kallt, halt & jävligt ute. men vi går ju mot ljusare tider så det kan bara bli bättre!

på fredag hoppar jag på tåget mot göteborg. jag ska hälsa på älskade nella!!! det kommer bli så mysigt. längtar!

hoppas ni har en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0