10.03.13 - vår i luften!

så underbart väder! jag blir så lycklig av solen!

kom just hem från en runda på stan. jag har shoppat nödvändigheter - linsvätska, nagellack, piercing, rengöringslotion, vin. dessutom har jag hämtat mitt andra par glasögon på smart eyes.

jag ska slappa en stund sen ska jag nog storstäda. damma, dammsuga, moppa golv...
skönt när det är skinande rent!

gustav jobbar =( känns som han alltid gör det. vardagar & varannan helg är på tok för mycket... det är ju på helgen man vill hitta på mysig saker tillsammans. & nästa helg när han är ledig ska jag åka till nella i göteborg.
tänkte åkte denna helgen men det gick ju inte eftersom vi igår var ute & bowlade & åt med jobbet för att tack av vår hantverkare som gör sin sista vecka hos oss nästa vecka.

idag kommer jag inte träffa honom förrän sent. jag ska nämligen iväg på middag hos en kollega ikväll. det blir nog trevligt! hon är glas, sprallig & full av liv så det kan ju knappast bli tråkigt.

nu över till soffan & fixa till naglarna.

hoppas all njuter av vårvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0