10.01.16

idag firar jag & min älskling 2 år tillsammans!



vi har bokat bord på Casanova & skulle ut & fira & äta gott ikväll. så blir det tyvärr inte. igår mådde jag illa & hade ont i magen hela dagen. jag jobbade iaf men det blev bara värre & värre. klockan tre åkte jag hem & då släpptes bomben. det blev en hel del toalettbesök om jag säger så... inte så trevligt. gustav köpte med sig mat hem då han slutade klockan åtta. jag åt ett par kyckling bitar & några pommes, mer än så blev det inte. min mage är fortfarande nästintill tom. jag fick i mig två knäckemackor tidigare men det är allt. idag mår jag i alla fall bättre men är långt ifrån pigg. så här sitter eller ligger jag omvartannat i soffan under täcket & tycker synd om mig själv. mest synd tycker jag om gus, vi skulle ju ha en underbar kväll. förlåt älskling!!!



såhär pigg & fräsch ser jag ut... kanske borde ta en dusch & försöka fräscha till mig lite dagen till ära trots att det inte blir ngt restaurangbesök. gustav köpte med sig en hög heminrednings- samt skvallerblaskor igår. är han inte för söt. lite jobbigt att bläddra dock.

jag ska försöka ta en dusch sen.

så länge; GRATTIS till oss på våran dag!

hoppas ni mår bättre! pusspuss

Kommentarer
Postat av: erika

åå grattis på två årsdagen, ni två är så fina ihop! så tråkigt bara att du är sjuk stackare, se till att krya på dig snarast! kärlek från natcha

2010-01-16 @ 20:38:52
URL: http://erikaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0