10.08.29 vårt hem

lägger upp ett gäng bilder på saker jag tycker bäst om i vårt hem.
jag trivs väldigt bra i vårt hem & jag tycker faktiskt att vi har väldigt fint. får man säga så som svensk eller är det alldeles för egocentriskt?!
självklart finns det lösningar & val som vi hade gjort annorlunda om vi renoverat lägenheten idag istället för för två år sedan. men smaken ändras ju ständigt.

vad tycker ni bäst om?

SOVRUM.

klädhängaren "stand loop" från danska HAY


sänggaveln


kuddfodral som jag sytt (ni som känner mig väl vet att det händer ibland att jag syr ett kuddfodral el två)


sängbord från KARTELL.

KÖK.




kossan, som bott med mig i över 10 år. gula ting. inramad orginaltapet från köket. "ryska docker" i porslin.


morfars gamla STRINGhylla med loppisfynd blandat med nya fynd.

VARDAGSRUM.

öppna spisen som är målad i en champange-metallic färg.


upphöjningen av golvet & ljuslist.


fåtölj & bord från HAY. hylla från STRING.

HALL.

skoförvaring. design:GUSTAV


pall fyndat på MYRORNA. hängare i form av en ren. dörrknoppar från LISBETH DAHL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0