10.04.07 - long time no see - sorry

ja nu var det ett tag sedan igen. dåligt av mig.
sen sist har jag hunnit vara sjuk - dyngförkyld, ont både här & där & feber.
är ännu inte riktigt 100.

i helgen var mamma & pappa här på besök. mkt trevligt!
vi passade även på att ta en tripp till lysvik där gustavs mormor & morfar bor.
där träffade vi även gustavs mor & far.
alla var nöjda med besöket & äntligen fick de träffas, efter drygt 2 år.

snön är borta & våren är på väg!!! hur härligt är inte det?!
hur skönt som helst. nu kan jag äntligen cykla till jobbet igen.
det låter kanske sjukt men det är så himla skönt att slippa åka bil till jobbet.

eftersom gustav vägrar åka buss till jobbet så måste han alltid ha bilen.
detta har betytt att han kört mig & emma väldigt mycket.
med tanke på hans morgonhumör så är det en stor, enorm, lättnad att behöva försöka få liv i honom nästan varje morgon vid halv sju tiden... det har tagit mkt av min energi & glädje kan jag lova.
att slippa försöka hitta någon att åka med hen från jobbet, eller ta bilen för att några timmar senare åka samma väg tillbaka & hämta gustav - är också skönt att slippa.

så tack till han som uppfann cykeln - måste vara den bästa uppfinningen någonsin.
utan min cykel känner jag min låst, ledsen & tom.


som ni märker sitter jag just nu vid datorn & tar det lite lugnt.
gustav står för matlagningen idag. inte helt fel att slippa.

dags att läsa lite modebloggar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0