09.09.22

idag är det höst. regn, blåst & grått.

den här härliga bilden tog jag för en vecka sedan då jag & gustav var & tittade på bilen i ulricehamn,
ut genom bilfönstret i farten.



man kan ju tro att det är mitt i sommaren! den svenska naturen kan tyckas vara ganska trist & inte så spännande - men visst är det varckert & fridfullt!? man vill bara sparka av sig skorna & springa ut över ängarna, iaf jag!

jag har haft ont i nack & rygg idag efter en klantig incident på pumpen igår. då det var dags att träna ben slängde jag upp stången bakom nacken som vanligt. tofsen kom emellan mig & stången. då det är ganska irriterande, så ville jag åtgärda det. så jag tar tag med en hand i stången & en i hårtofsen. det går ganska snabbt & stången landar rakt på en kota & det krasar till ganska rejält. blev faktiskt lite rädd, men jag hoppas det går över snart...
ska vila lite nu iaf.

samarbetet mellan mig & gustav har gått väldigt bra idag på jobbet! vi kompleterar varandra bra & har relativt lika åsikt om det mesta.

dags för att slumra i soffan en stund, sen ska jag göra hamburgare. då blir gus glad när han kommer hem från jobbet =)

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0