090118

gustav jobbar & jag slappar framför datorn. det är kallt & ruggit ute så känner inte direkt att gå ut trots att jag tänkt att ta en promenad. brrrr... kanske blir av senare.

det finns en hel del saker som jag borde ta tag i... sy klart gardinen i köket. laga lite kläder, sy in mina jobb-t-shirts ( som är gigantiska) & massa annat. men jag är så himla slö på helgerna. varför är det så??




den här klädhängaren har vi tänkt att köpa till hallen. jag tycker om den väldigt mkt. enkel & stilren. me like!!

det finns grymt många snygga lampor, både tak- bords- & golvlampor. vilken tur då att belysning är så viktigt i hemmet & att man bör ha många olika ljuskällor för bästa resultat, både för funktionens & ögats skull.
här är en favorit, dock både för stor & för dyr för mig & mitt hem.



dags att bädda sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0