09.12.22.

vår dator krånglar IGEN!!! så jag kan faktiskt skylla på det den här gången, jag vill skriva men kan inte... just nu är jag nere hos vår trevlige granne, erik! gustav ska hjälpa honom kapa hans bänkskiva. inte helt enkelt då väggarna inte är 90 grader... håll tummaran. gustav klara i och för sig det mesta. duktig han.

i morgon börjar min 12 dagar långa ledighet!!! hur underbart är inte det?! inte direkt ledsen för det om man säger så =) jag upprepar ( säkert någon som stör sig) ledig tolv dagar, jobbar två, ledig fem!!!
idag efter jobbet tog jag en liten tur på stan. smockat med folk. pu. jag såg ett par stövletter på bianco i lördags. det var nedsatta från 1100kr till 600kr. hade inte riktigt pengar för det då så gick dit idag för att kika om de fanns kvar. det trodde jag inte det var, men jorå! glad blev jag - & fötterna med. lite kallt med pump mitt i vintern, de nya är i alla fall lite mer sko. köpt även ett superfint halsband. jag har letat efter ett sådant länge. det är som ett gamalt fickur kan man säga. med skinnrem. mkt nöjd över det med! kommer användas flitigt hoppas jag.

i morgonkväll bär det av till lysvik. det ska bli så mysigt! & snö & allt - vilken jul det kommer bli!
på schemat först i morgon står; tvätt. sola. packa. ev en tur på stan.

nu ska jag upp tilll oss & se om det är något sevärt på televisionen.

hörs vi inte mer innan jul så önskar er en riktigt härlig mysig jul!

//m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0