09.12.18

vår dator mår inte riktigt bra... kanske har den drabbats av svininfluensan? vad vet jag. det är i alla fall väldigt irriterande när den inte beter sig som man vill. jag har inte varit ute på nätet sedan i tisdags. vilket i-landsproblem...

idag är det ju fredag vilket alltid är härligt. den speciella känslan man har i kroppen hela dagen går inte att beskriva. tänkte jag skulle ta en dusch & sen sätta mig i soffa & läsa så fort jag kom hem från jobbet. men jag har ännu inte öppnat boken... var ju först tvungen att handla lite, diska, plocka undan, bädda...bla.bla. bla. men nu är det nära =)

det är så underbart ute nu! snö, 10 minus & lite sol emellanåt! friskt & kallt! igår envisaades jag med att cykla till jobbet. inte så nöjd. dit gick i och för sig utan problem, men när jag skulle hem när klockan var efter fem, trött & sliten var jag mindre nöjd. fingrarna var iskalla. tårna var iskalla. däcken kändes platta. det var allmänt tungt. så idag blev det bil. min underbara älskling stiger gärna upp kl halv sju på morgonen för att köra mig till jobbet.

igår var en trevlig kväll! vi fick besök av johan & hans söta, trevliga flickvän angelina. vi laga thaigryta med ris. det gick sådär med riset - haha - men det löste sig & alla blev mätta & belåtna. framåt halv elva-tiden var jag så trött så jag tog mig en liten tupplur i soffan. roligt sällskap man är. sorry... =( 

nej, nu ska jag läsa lite innan det är dags för mat. gustav slutar klockan åtta så jag får allt vänta ett tag till.

ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0