09.12.15

trött. sliten. orkelös. ja så rolig är jag just nu. både idag & igår har jag varit trött & tråkig. jag har även lite ont i rygg & nacke idag. är nog ingen fara med det, kan helt enkelt bero på att jag suttit för mycket vid datorn på jobbet sista tiden. jag ska inte sitta stilla & knappa på datorn. jag blir så fruktansvärt seg då... tacka vet jag stora projekt då man får vara ute på golvet & bygga & fixa en längre tid. me like!

idag kan man säga att vi fick en tidig julklapp! för drygt en halvtimme sedan ringde det på dörren & där stod en killa från poståkeriet med två paket. paketen innerhåller STRING-gavlar (vita 2 meter) samt vita hyllplan. kom just på att gustav har ju beställt en arbetsskiva också men den var inte med... hmmmm. undra om den kommer senare eller om herr postman missade den?!? dumt. 



vi ska ha kombinationen i vardagsrummet. perfekt för datorn & annat tjafs. vi har en i köket sedan tidigare samt tre gavelpar med hyllplan som ligger på vinden & skräpar... nu ska vi köpa en fin stol till också. det finns 
ett danska företag som heter HAY som jag tycker gör mycket fina saker. visade bilder från deras butik i köpenhamn i ett tidigare inlägg.
här kommer lite fler bilder på saker jag vill ha!!! 









mmmm, jag mår så bra av att titta på fina saker! svart, vitt & gult känns fräscht & härligt!

nu ska jag fortsätta drömma ett tag! dags för duschen sen ta hand om tvätten.
efter kl.20 kommer gustav hem från jobbet då blir det mys i soffan & kanske en titt på vår nya älskling - STRINGhyllan alltså.

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0