beroende...

jag har vissa saker jag blivit beroende av. vissa kan kanske verka mer förståliga än andra... = )

de är iaf ;  
- lypsyl
- lösnaglar
- cashewnötter ( tycker inte ens om dem längre... förätit mig )
- prata med min syster
- & så vin då förståss

knäppt kanske många tycker. men det finns säkert en hel del andra mkt mer konstiga saker människor är beroende av. en annan grej - skulle inte kalla det beroende, snarare tvångstanke jag har - är att kolla så att ytterdörren verkligen är låst. typ 10 gånger innan jag går & lägger mig. detta trots att jag alltid av ren reflex alltid låser så fort jag kommer innanför dörren. märkligt...

....bara så ni vet. dags för er att erkänna =)

pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0