onsdag...

att börja dagen med en promenad runt växjö-sjön ÄR härligt.
ja, det är väldigt svårt att stiga upp från sängen.
ja, det är kanske lite stelt i benen innan man kommer i gång.
ja, det är ofta kallt och blåsigt.
ja, när man har varvat sjön så känner man sig duktig o frukosten smakar faktiskt bättre = )

så det är bara att försöka fortsätta med denna hälsosamma uppiggande "vana".

jag har just nu en känsla av lugn inombords. ett lugn som får mig att må bra. jag har just nu ingenting som jag har någon anledning att stressa upp mig över. vilket jag ofta haft tidigare under terminerna. skolan har ju inte riktigt börjat på allvar än.
jag hoppas att denna känsla av lugn kan finnas kvar hos mig ett tag till i alla fall. för jag vet att det kommer bli stress o press under praktiken samt X-arbetet. men förhoppningsvis för det med sig mycket kunskap o nya erfarenheter. 

jag vill lära mig nya saker. jag vill utvecklas som människa. jag vill kunna visa mig själv och andra att jag kan. jag vill känna stolthet för det jag gör. o jag vill känna lycka...

kramar // m.


Kommentarer
Postat av: Nella

Vad söt du är! Klart du kommer att kunna vara stolt över dig själv och det du gör. Det ska man och du förtjänar att vara det. & Jag saknar dig också. Jag får kommer SNART. Puss & kram// Lillasyster

2007-01-10 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0