GRATTIS JENNY!!!! = )

idag fyller en av min allra bästa vänner 23 år!!!
"Fast man inte är modell o har revbensspjäll, fast man kanske bara är Jenny Jansson"
att vara Jenny Jansson är verkligen inte så "bara" det är väldigt bra.
verkligen glad att jag har en så härlig o ärlig vän som du Jennsa!!!

Tusen pussar o kramar till dig på din dag!!
vi får försöka göra din dag till det bästa möjliga, vi ska ju trots allt tillbringa den på en buss till ÅRE.
i morgon får vi fira dig ordentligt!!

124559-30

Kommentarer
Postat av: Frida

grattisgrattis

2007-01-20 @ 10:46:18
URL: http://frimoberg.blogg.se
Postat av: Jennsan

åhh vad du är gullig. det värmer mitt hjärta! jag är så glad att jag har DIG som min vän gumman. nu ska vi ha skoj i åre! (jag är också väldigt glad att du ska ha praktik i älmhult för det betyder att jag får ha dig i växjö ett tag till :)..) puss o kram!

2007-01-20 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0