REUNION a´la sex mfl

vad finns det att säga... inga ord ärtillräckliga för att beskriva denna reunion för de som inte var närvarande.
men höga förväntningar begav vi oss ut till everdal för att fixa lite innan de gamla medlemmarna skulle anlända.
när de äntligen dök upp började det med lite lekar så som vinbrännboll, irländsk julafton, lära känna lekar, capsning m.m... mkt roligt!


lag två bestod av helena, freddan, åsa, heff, mig o poppe! vi var inte så bra i lära kännaleken...men fasen vi hade nog roligast att alla då vi sprang kring som yra höns. o vad jag förstod så vann vi hela altet iaf! haha!! grymt starkt lag!




det blev middag med spex och sång på kvällen. o innan dess så hann vi med att bada o basta! första doppet, o det var faktiskt inte så ruggigt kallt som jag trott, doppade mig tre ggr... en del hoppade från 10 meters i hopptornet, men det känndes inte aktuellt för mig...



det var fest kvällen lång - inte för alla kanske men de flesta höll sig nog ganska pigg o fräscha.
som steffi skrev... det var många konstiga saker i folks öron denna kväll.... så som kassler o örhängen som tillhörde andra. jag lovar att vi ha något att skratta åt en bra tid framöver. det var verkligen en minnesvärd helg! kul att träffa alla gamla, trots att jag inte pratade så mkt med alla.

det roligaste var nog ändå då vi var på mc donald´s på hemresan... alla fem tjejer i bilen skrattade så vi tjöt, tårarna sprutade o det var knappt så jenny höll oss på vägen... träningsvärk i magen säger jag bara. o aldrig har det nog fått plats så mkt saker i en o samma bil... herregud...




kan bara säga tack alla underbara människor!! vad vore campus utan sex mfl...
leendet på mina läppar kommer finnas kvar länge!

puss på er alla o massa kärlek!



Kommentarer
Postat av: Steffi

Gud va gullig du är! Så himla kul. Minnen för livet allså, verkligen :) PUSS

2007-05-01 @ 12:25:14
URL: http://ssteffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0