ännu en måndag avklarad!

jaha..o var har den här dagen tagit vägen? jag har suttit en del med sivans-projektet som vi har redovisat idag. har försökt skriva lite på mitt PM, men fick inte mycket gjort = ( har bara varit jätte trött hela dagen. varför?? vet ej...
men vi har i alla fall redovisat för sivans-folket. o jag tror att det gillade vårt förslag! jag hoppas det!! vi är nöjda med det vi tagit fram o ser fram emot en recovery - det behöves verkligen!! vi väntar med spänning på beslut o resultat...

helgen har varit bra! i fredags satt jag i biblioteket o skrev på mitt PM till klockan fem cirka. sen hade kattis o nickan - en något försenad - födelsedagsmiddag! trevligt o gott!! efter det var jag hos erika en sväng för att umgås med mina kära mfl-ister. o david o freddan var här i växjö på besök vilket vara väldigt kul! fredagen var lugn, ingen utgång för min del.

på lördag förmiddag kom mamma, pappa o isac!! så mysigt! fika lite hemma sen var vi iväg en sväng på stan o lite annat. isac vägra gå så det blev att jag fick konka omkring på honom, förutom i leksaks-affärerna då han gärna ville gå själv så att han kunde pilla o titta på allt spännande. han är verkligen världens goáste lilla kille!! tycker så mycket om honom!! o mamma o pappa också så klart = ) alltid trevligt med besök av familjen. när de hade åkt var jag helt slut efter allt bus. så det fick bli en liten lur för att samla energi inför kvällens utgång.

förfest här med vickis, sigge, nathalie o jonas (nattis pojke). det var nice!! så kom dennis inom en stund också, men han traska hemåt då vi besökte sivans. trots 6-nations var det faktiskt mycket folk på vårt kära sivans. o kvällen var lyckad! vi hade kul! när jag kom hem kokade jag - som oftast - makaroner. förstår inte att det kan vara så gott så där på natten... men alltid. då är man inte så kräsen.

söndagen var slapp o bra. satt o jobbade med sivans-projektet hela kvällen, mycket mer än så blev inte gjort.

nu är det snart tisdag o då måste jag se till att få klart mitt PM. det ska inte vara inlämnat förrän den 29:e.. men skönt att ha det avklarat, har ju inte mycket kvar...

nu ska jag sova, såå gott det ska bli. i morgon är det dags för morgonpromenad, känns som en evighet sedan.

puss o god natt alla vackra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0