10.01.18

måndag igen då. jag mår ganska så bra idag. har till och med ansträngt mina muskler med att lyfta mina hantlar upp & ner på olika sätt ett par gånger. även gjort ett par armhävningar & stått i "plankan". inte riktigt som ett pump-pass men ändå.

när jag kom hem från jobbet möttes jag av en trevlig syn!!!



en vit LOOP STAND från HAY! tackar! gustav beställde den för ett par veckor sedan. hans underbara syster gav oss den i julklapp - vi fick alltså köpa en som hon ska betala. hur söt är hon inte?! väldigt! tack sofie!!!

kvällen har inte bjudit på så mkt mer alltför roligt. dusch, matlagning, disk & lite slappande i soffan. gustav åkte just iväg en sväng. jag ska snart titta på det otroligt kulturella tvprogrammet paradise hotell... ja, jag vet, det är bara skräp, men jag kan tycka att det är roligt att se människor skämma ut sig, bli fulla i tv, snacka skit, bilda pakter och gud vet vad...

sov gott när det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0