20100206

Börjar med att säga GRATTIS till Erika som fyller 25 år idag!!! hipp hipp hurra för dig! jag hoppas att ni får riktigt kul ikväll & är ledsen att vi inte kan vara med. men det får bli snart!

började dagen med ett pass på SATS. pump. det var segt idag. musklerna var lite trötta sedan boxen i torsdags & de hade nog inte heller riktigt vaknat till liv än. men det var skönt efteråt.
jag & gustav har varit på stan & shoppat. mest gustav i och för sig. jag köpte en födelsedagspresent till honom! äntligen hittade jag något som var bra. han tyckte om den också. jag vet, trist att han vet vad det är, men han var ju med så det var svårt att undvika. & det är ju bättre jag köper när jag hittar något som jag vet han behöver & tycker om. det blev även skor & jeans för gus. jag har provat glasögon så jag tror nog jag ska slå till i veckan & beställa två par. var på smarteyes & kikade & provade en hel del. de hade många fina. två par för 1500kr är ju väldigt bra pris. jag har ju inte köpt nya glasögen på säkert 7 år - så det är dags kan man ju lugnt säga.

nu ska jag laga mat sen ska vi till sandra & umgås & ha det trevligt ikväll!!

ha det fint//m.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååå tack honung! Jättesnart måste vi ses igen <3

2010-02-07 @ 12:11:06
URL: http://erikaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0