10.02.21 - insnöad

ja vad säger man om all denna snö som aldrig tycks ta slut?!?
det kommer bara mer & mer & mer & mer & mer....

det är svårt att ta sig fram.
det är jobbigt att gå, omöjligt att cykla, det är halt & jävligt att åka bil.
igår fick vi skotta fram bilen för att ens komma ut.
det är redan trångt på innergården som det ät, utan snövallar. personen som planerat hur parkeringsplaterna ska placeras kan inte ha speciellt högIQ, om ens någon alls.

igår kväll var det spelkväll här hemma hos oss i goda vänner lag.
mycket trevligt!

vi spelade TABOO - tjejerna mot killarna. tjejerna vann!
sen var det dags för TP - mindre omtyckt av vissa. vi spelade aldrig klart det men jag & andreas var ett stark lag måste jag ju tillägga.












spela sällkapsspel borde man göra oftare, det är ju så kul!

Kommentarer
Postat av: Tess

haha starkt lag? Ni var ju bäst ;-) Förlåt att jag var så tråkig med TP! Får träna upp mina TP skills ;-) tack för en trevlig kväll i er fina lägenhet! Ses snart på jobbet pusss

2010-02-22 @ 05:40:08
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0