10.02.18 - ....

känner mig ganska tom just nu.
tom & matt.
& lite frustrerad.

ibland vill jag bara skaka om vissa människor.
lugna ner dem.

det finns människor som tar väldigt mycket energi från mig.
jag orkar inte.
det finns olika sätt att vara uppspelt på.
på ett positivt eller negativt sätt.
uppspelt av glädje & färväntan är trevlig.
uppspelt av ovisshet & okontroll är mindre trevlig.

andas. ta det lugnt.

har lönesamtal i morgon.
känns väl bra.
har inga höga förväntningar.
trist, för jag tror äntligen på mig själv.
jag vet att jag är bra.

frustration. igen.

vad får jag för att jag sliter?
ser någon att jag arbetar hårt?
att jag sköter mitt jobb bra.

jag önskar ibland att jag vågade skälla ut folk som beter sig illa.
att jag vågade skaka om folk som inte gör det de ska.
att jag tog för mig mer.

jag vill inte behöva be om ursäkt för något jag inte anser vara fel.
jag vill inte behöva vara rädd att trampa en vuxen människa på tårna.
jag vill kunna säga vad jag tycker utan att någon tar illa vid sig.


jag vill att världen ska vara rättvis.




Kommentarer
Postat av: Sara

Du GÖR ett fantastiskt bra jobb! Även om vi inte jobbar ihop så mycket så ser jag det. Du är ambitiös och får saker gjorda, sånt gillar vi. Folk med driv i! Jag hoppas verkligen att alla ser vilket bra jobb du gör. För du vet ju att du gör ett jäkla bra jobb =)



Menar det! Kram på dig gumman!



2010-02-18 @ 22:12:08
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: tinis

tack söta du!!!

2010-02-18 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0